Pon-Pt: 9:00 - 17:00 Sb: 9:00 - 13:00
Ta strona używa COOKIES. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie COOKIES zgodnie z preferencjami przeglądarki.
Więcej informacji w polityce COOKIES.

Klasa Premium Promocja Bestseller Wyprzedaż

Bridgestone

BLIZZAK LM25-4 XL FR * RFT

255/50 R19 107V
CENA ZA SZTUKĘ

1170.00

Dostawa
w 1 dzień
Możliwość montażu
w serwisie w Głogoczowie
Transport
Gratis

Blizzak LM-25

Bridgestone Blizzak LM-25 to opony zimowe stworzone dla pojazdów wysokich osiągów, limuzyn oraz samochodów klasy GT.

Te dwa nowe lamelowane modele opon zawdzięczają doskonale zrównoważone osiągi najnowszym osiągnięciom Bridgestone w zakresie technologii symulacji komputerowej. Zbalansowanie parametrów dotyczących optymalnej przyczepności oraz bezpiecznego prowadzenia na lodzie, śniegu oraz błocie pośniegowym przy jednoczesnym zachowaniu doskonałych właściwości jezdnych na mokrej oraz suchej nawierzchni jest bardzo trudnym zadaniem. Kompromis został jednak osiągnięty dzięki zastosowaniu zaawansowanych dynamicznych programów symulacji zachowania opony na ośnieżonej i mokrej nawierzchni.

Wynikiem badań jest nowy wzór bieżnika ze zmniejszoną o 9% powierzchnią niezabudowaną, zapewniającą lepszą przyczepność na lodzie. Soczewkowy kształt klocków bieżnika w jego centralnej części redukuje turbulencje wodne, zmniejszając w ten sposób ryzyko aquaplaningu. Natomiast blokowy układ klocków w części bocznej bieżnika wpływa na obniżenie poziomu hałasu.

Trójwymiarowe nacięcia krawędzi bieżnika, zaprojektowane przy wykorzystaniu najnowszej technologii symulacji nacisku zwiększają twardość klocków o 10% pomimo ich dużego zagęszczenia, co z kolei wpływa na zwiększenie przyczepności opony. Taka konstrukcja zapewnia większą powierzchnię kontaktu opony z nawierzchnią w centralnej części bieżnika, poprawiając w ten sposób przyczepność oraz hamowanie na śniegu i lodzie. Jednocześnie równomierny rozkład sztywności klocków na całej szerokości bieżnika zwiększa odporność opony na nieregularne zużycie.

Mieszanka bieżnika nowych opon zawiera zdecydowanie więcej krzemionki niż mieszanka LM18 i LM22. Ta sama formuła znajduje zastosowanie w LM25V, wpływając na zbalansowanie osiągów na mokrej oraz suchej nawierzchni, a także poprawę żywotności opony.
Najpopularniejsze rozmiary nowych opon Blizzak zostały wprowadzone na polski rynek w lipcu 2004. Asortyment dostępnych rozmiarów będzie sukcesywnie rozszerzany w kolejnych latach.

Na produktu udzielana jest gwarancja producenta: 4 lata.

Opory toczenia - wpływ na zużycie paliwa

Klasy A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają wpływ zastosowanych opon na emisję dwutlenku węgla oraz ilość zużywanego paliwa. Opona o klasę wyższa oznacza niższe zużycie paliwa o ok. 0,10 - 0,15 litra na 100 km (dla samochodu o średnim spalaniu 6,6 l/100km).


Przyczepność na mokrej nawierzchni - droga hamowania

Klasy od A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają długość hamowania pojazdu jadącego na mokrej nawierzchni z prędkością 80 km/h. Opona o jedną klasę wyższa to skrócenie długości hamowania o ok. 3-6 metrów. Najlepsza klasa opony (A) oznacza krótszą drogę hamowania o ponad 18 metrów w stosunku do najgorszej (F).


Hałas zewnętrzny toczenia opon

Przedstawiony w formie liczbowej oraz w formie znaku graficznego. Liczba oznacza hałas generowany na zewnątrz opony wyrażony w decybelach. Znak graficzny występuje w skali od 1-3 czarnych pasków, które obrazowo przedstawiają głośność opony. Jeden pasek oznacza oponę cichą w swojej kategorii, trzy paski - głośną w swojej kategorii.

Hałas zewnętrzny

Od A (najcichszy) do C (najmniej cichy)
Poziom hałasu na zewnątrz jest mierzony w decybelach (dB) i porównywany z europejskimi limitami wprowadzonymi w 2016 roku dla hałasu zewnętrznego opon


Klasa A

3dB poniżej limitu europejskiego


Klasa B

Zgodny ze starymi europejskimi limitami


Klasa C

Zgodny ze starymi europejskimi limitami

Uwaga

Hałas zewnętrzny nie jest powiązany z hałasem wewnątrz pojazdu.


Przyczepność na lodzie

Symbol lodowego stalagmitu wskazuje, że opona spełnia minimalne wartości indeksu przyczepności na lodzie, odpowiednie dla wiarygodnych, dokładnych i powtarzalnych metod testowych.


Przyczepność na śniegu

Oznaczenie 3PMSF wskazuje, że opona może działać w trudnych warunkach śniegowych, zgodnie z minimalnymi wartościami indeksu przyczepności na śniegu, określonymi w regulacji UNCE 117.

Efektywność paliwowa

Klasy od A (najbardziej wydajna) do E (najmniej wydajna).

Opór toczenia to jeden z czynników mających wpływ na zużycie paliwa przez oponę. Im niższy opór toczenia, tym mniejsze zużycie paliwa i mniejsza emisja dwutlenku węgla. Różnica w zużyciu paliwa pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet do 6,5%.

1) Dla przeciętnego samochodu osobowego to około 0,55 l na 100 km.

Średnio o ponad 0,55 l/100 km większe jest zużycie paliwa przy klasie E w stosunku do opony klasy A

1) Wydajność mierzona zgodnie z metodami badań określonymi w rozporządzeniu (UE) 2020/740. Opracowana przez Komisję Europejską Ocena Skutków SEC (2008) 2860.

Uwaga:

Wpływ na oszczędność paliwa ma odpowiednia konserwacja opon. Dokładne wartości zależą od typu pojazdu, warunków drogowych i stylu jazdy. Ekologiczna jazda może znacznie zmniejszyć zużycie paliwa.


Przyczepność na mokrej nawierzchni

Klasy od A (najlepsza) do E (najgorsza)

Reakcja na hamowanie ma fundamentalne znaczenie dla wydajności opon i ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa opon przez cały rok, zwłaszcza zimą. Różnica w drodze hamowania pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet 30%.

2) Dla samochodu osobowego jadącego z prędkością 80 km/h może to oznaczać do 18 m dłuższe hamowanie na mokrej nawierzchni

Odległość hamowania

Do 18 m dłuższe hamowanie (przy 80 km/h)

Droga hamowania opon 2) Przy pomiarze zgodnie z metodą badania określoną w rozporządzeniu (UE) 2020/740

Uwaga:

Wpływ na jazdę na mokrej i suchej nawierzchni może mieć również kilka innych czynników. Odległości mogą się różnić w zależności od opon i warunków drogowych.

Specyfikacja produktu:
Typ
Opony samochodowe zimowe
Rozmiar
255/50 R19
Bieżnik
BLIZZAK LM25-4 XL FR * RFT
Sezon
zimowe
Indeks Prędkości
V do 240 km/h
Indeks nośności
107 do 975 kg na oponę
Rok produkcji
2023/2024
Kod towaru
2259
EPREL
Etykieta UE
e f 73 dB
Nowa etykieta UE
D E B
Gwarancja
Czas dostawy
1 dzień

Zobacz opinie o naszym sklepie

Mikołaj

Opony To My to świetne miejsce na zakup opon. Ja tu znalazłem nowe zimówki. Jestem z nich zadowolony, bo są wytrzymałe, a cena była atrakcyjna.

Oliwer

Duży wybór opon przemysłowych i rolniczych. Ogumienie do ciągnika sporo kosztuje, dlatego wybieram te które długo wytrzyma. W OponyToMy mam taką pewność.

Juliusz

Szybka i tania wymiana opon. Założyli mi całoroczne w aucie i mogę teraz bezpiecznie jeździć.

Konrad

Przed sezonem wymieniłem tu opony. Jestem zadowolony z usługi. Widać, że pracownicy zakładu mają duże doświadczenie.

Wiktor

Cieszę się, że można tu naprawić opony do ciężarówki. Zakup nowych to poważny wydatek, a naprawa zawsze jest tańsza.

Mateusz

Mają opony do ciężarówek i to duży wybór. Prowadzę firmę transportową i często kupuje u nich nowe produkty. Jakość stoi na wysokim poziomi, a ceny są konkurencyjne i to mnie zachęca.

Roman

Szybki serwis opon. Wymieniałem tu 2 razy opony i zawsze szło im bardzo sprawnie. Opony zostawiałem w należącej do nich przechowalni. Przy ponownym użyciu były w idealnym stanie!

Andrzej

Kupiłem tu opony do ciągnika i przyczepy. Wyszło całkiem tanio. Kolega dobrze mi doradził żeby odwiedzić hurtownię Opony To My.

Jacek

Po kilku sezonach musiałem wymienić opony do auta i szukałem sklepu. Kolega doradził mi właśnie to miejsce i muszę przyznać, że miał rację! Duży wybór, niskie ceny i fachowe doradztwo. Czego chcieć więcej?