Pon-Pt: 9:00 - 17:00 Sb: 9:00 - 13:00
Ta strona używa COOKIES. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie COOKIES zgodnie z preferencjami przeglądarki.
Więcej informacji w polityce COOKIES.

Klasa Premium Promocja Bestseller Wyprzedaż

Bridgestone

BLIZZAK DM-V2

275/50 R22 111T
CENA ZA SZTUKĘ

1516.00

Bridgestone to japoński koncern założony w 1931 roku w Kurume. Obecnie jest największym producentem opon na świecie, zatrudniającym około 14 000 pracowników. Koncern może pochwalić się imponującą liczbą 59 fabryk ogumienia, oraz bardzo zaawansowanym torem testowym, na którym sprawdzane są osiągi produkowanych przez firmę opon. Koncern cechuje się wysokim zaawansowaniem technologicznym i wprowadzaniem innowacyjnych rozwiązań dzięki czemu kolejne produkty tej marki stoją na coraz wyższym poziomie jakościowym.

BLIZZAK DM-V2 

Opona SUV/4X4 klasy premium na trudne warunki zimowe 

Najtrudniejsze warunki skandynawskiej zimy to naturalne środowisko zupełnie nowej opony Blizzak DM-V2, która zapewnia bezpieczeństwo, wygodę i kontrolę oraz daje pewność pozwalającą na szybką jazdę po lodzie i śniegu.

ZALETY:

  • Wyjątkowa przyczepność na śniegu i lodzie
    Mieszanka MultiCellTM nowej generacji. 
  • Dynamiczne prowadzenie w warunkach zimowych
    Mikrotekstura bieżnika, ukośne rowki. 
  • Zrównoważone osiągi
    Nowy wzór rzeźby bieżnika. 

Na produktu udzielana jest gwarancja producenta: 4 lata.

Opory toczenia - wpływ na zużycie paliwa

Klasy A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają wpływ zastosowanych opon na emisję dwutlenku węgla oraz ilość zużywanego paliwa. Opona o klasę wyższa oznacza niższe zużycie paliwa o ok. 0,10 - 0,15 litra na 100 km (dla samochodu o średnim spalaniu 6,6 l/100km).


Przyczepność na mokrej nawierzchni - droga hamowania

Klasy od A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają długość hamowania pojazdu jadącego na mokrej nawierzchni z prędkością 80 km/h. Opona o jedną klasę wyższa to skrócenie długości hamowania o ok. 3-6 metrów. Najlepsza klasa opony (A) oznacza krótszą drogę hamowania o ponad 18 metrów w stosunku do najgorszej (F).


Hałas zewnętrzny toczenia opon

Przedstawiony w formie liczbowej oraz w formie znaku graficznego. Liczba oznacza hałas generowany na zewnątrz opony wyrażony w decybelach. Znak graficzny występuje w skali od 1-3 czarnych pasków, które obrazowo przedstawiają głośność opony. Jeden pasek oznacza oponę cichą w swojej kategorii, trzy paski - głośną w swojej kategorii.

Hałas zewnętrzny

Od A (najcichszy) do C (najmniej cichy)
Poziom hałasu na zewnątrz jest mierzony w decybelach (dB) i porównywany z europejskimi limitami wprowadzonymi w 2016 roku dla hałasu zewnętrznego opon


Klasa A

3dB poniżej limitu europejskiego


Klasa B

Zgodny ze starymi europejskimi limitami


Klasa C

Zgodny ze starymi europejskimi limitami

Uwaga

Hałas zewnętrzny nie jest powiązany z hałasem wewnątrz pojazdu.


Przyczepność na lodzie

Symbol lodowego stalagmitu wskazuje, że opona spełnia minimalne wartości indeksu przyczepności na lodzie, odpowiednie dla wiarygodnych, dokładnych i powtarzalnych metod testowych.


Przyczepność na śniegu

Oznaczenie 3PMSF wskazuje, że opona może działać w trudnych warunkach śniegowych, zgodnie z minimalnymi wartościami indeksu przyczepności na śniegu, określonymi w regulacji UNCE 117.

Efektywność paliwowa

Klasy od A (najbardziej wydajna) do E (najmniej wydajna).

Opór toczenia to jeden z czynników mających wpływ na zużycie paliwa przez oponę. Im niższy opór toczenia, tym mniejsze zużycie paliwa i mniejsza emisja dwutlenku węgla. Różnica w zużyciu paliwa pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet do 6,5%.

1) Dla przeciętnego samochodu osobowego to około 0,55 l na 100 km.

Średnio o ponad 0,55 l/100 km większe jest zużycie paliwa przy klasie E w stosunku do opony klasy A

1) Wydajność mierzona zgodnie z metodami badań określonymi w rozporządzeniu (UE) 2020/740. Opracowana przez Komisję Europejską Ocena Skutków SEC (2008) 2860.

Uwaga:

Wpływ na oszczędność paliwa ma odpowiednia konserwacja opon. Dokładne wartości zależą od typu pojazdu, warunków drogowych i stylu jazdy. Ekologiczna jazda może znacznie zmniejszyć zużycie paliwa.


Przyczepność na mokrej nawierzchni

Klasy od A (najlepsza) do E (najgorsza)

Reakcja na hamowanie ma fundamentalne znaczenie dla wydajności opon i ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa opon przez cały rok, zwłaszcza zimą. Różnica w drodze hamowania pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet 30%.

2) Dla samochodu osobowego jadącego z prędkością 80 km/h może to oznaczać do 18 m dłuższe hamowanie na mokrej nawierzchni

Odległość hamowania

Do 18 m dłuższe hamowanie (przy 80 km/h)

Droga hamowania opon 2) Przy pomiarze zgodnie z metodą badania określoną w rozporządzeniu (UE) 2020/740

Uwaga:

Wpływ na jazdę na mokrej i suchej nawierzchni może mieć również kilka innych czynników. Odległości mogą się różnić w zależności od opon i warunków drogowych.

Specyfikacja produktu:
Typ
Opony samochodowe zimowe
Rozmiar
275/50 R22
Bieżnik
BLIZZAK DM-V2
Sezon
zimowe
Indeks Prędkości
T do 190 km/h
Indeks nośności
111 do 1090 kg na oponę
Rok produkcji
2023/2024
Kod towaru
12050
EPREL
Etykieta UE
f f 73 dB
Nowa etykieta UE
E E B
Gwarancja
Czas dostawy
2 dni

Zobacz opinie o naszym sklepie

Mikołaj

Opony To My to świetne miejsce na zakup opon. Ja tu znalazłem nowe zimówki. Jestem z nich zadowolony, bo są wytrzymałe, a cena była atrakcyjna.

Oliwer

Duży wybór opon przemysłowych i rolniczych. Ogumienie do ciągnika sporo kosztuje, dlatego wybieram te które długo wytrzyma. W OponyToMy mam taką pewność.

Juliusz

Szybka i tania wymiana opon. Założyli mi całoroczne w aucie i mogę teraz bezpiecznie jeździć.

Konrad

Przed sezonem wymieniłem tu opony. Jestem zadowolony z usługi. Widać, że pracownicy zakładu mają duże doświadczenie.

Wiktor

Cieszę się, że można tu naprawić opony do ciężarówki. Zakup nowych to poważny wydatek, a naprawa zawsze jest tańsza.

Mateusz

Mają opony do ciężarówek i to duży wybór. Prowadzę firmę transportową i często kupuje u nich nowe produkty. Jakość stoi na wysokim poziomi, a ceny są konkurencyjne i to mnie zachęca.

Roman

Szybki serwis opon. Wymieniałem tu 2 razy opony i zawsze szło im bardzo sprawnie. Opony zostawiałem w należącej do nich przechowalni. Przy ponownym użyciu były w idealnym stanie!

Andrzej

Kupiłem tu opony do ciągnika i przyczepy. Wyszło całkiem tanio. Kolega dobrze mi doradził żeby odwiedzić hurtownię Opony To My.

Jacek

Po kilku sezonach musiałem wymienić opony do auta i szukałem sklepu. Kolega doradził mi właśnie to miejsce i muszę przyznać, że miał rację! Duży wybór, niskie ceny i fachowe doradztwo. Czego chcieć więcej?