ROSAVA 175/70R14 SNOWGARD 84T
- Szerokość
- 175
- Profil
- 70
- Średnica
- 14
- Przeznaczenie
- Zima
- Typ
- osobowa
- DOT
- 2019
- Indeks nośności
- 84 - 500 kg na oponę
- Indeks prędkości
- T (190 km/h)
- Czas dostawy
- 1 dzień
Rosava Snowgard
Unikalna konstrukcja rzeźby bieżnika została zaprojektowana w taki sposób, że podczas jazdy poprzeczne rowki bieżnika znajdują się pod różnymi kątami w stosunku do kierunku jazdy. Dlatego, niezależnie od stanu opony, część lameli nadal działa efektywnie, zachowując dobrą przyczepność na drodze. Poprawia to prowadzenie samochodu podczas jazdy, zarówno w linii prostej, jak i na zakrętach.
Zastosowana w oponie Snowgard technologia 3 D GRIPPING zapewnia maksymalną przyczepność opony przy zachowaniu elastyczności gumy w niskich temperaturach.
Dzięki zastosowaniu w oponie najnowszych technologii i materiałów, Rosava Snowgard ułatwia oponom pokonywanie trudnych obszarów zimowych dróg i skuteczne pokonywanie pokrytej śniegiem i błotem pośniegowym nawierzchni oraz pokrytych śniegiem i lodem dróg, zapewniając:
- wysokie właściwości hamowania opony na śliskich nawierzchniach śniegowych i lodowych;
- doskonała przepustowość w trudnych warunkach zimowych;
- zwiększona stabilność i dobra przyczepność, w tym na zakrętach.
CECHY i ZALETY:
+ Maksymalna przyczepność.
Dzięki unikalnej technologii 3 D GRIPPING i optymalnemu ułożeniu bieżnika w kształcie litery „V” zapewniona jest maksymalna trakcja i stabilność podczas zimowych podróży.
+ Zwiększona stabilność i przyczepność na nierównym śniegu dzięki licznym zębatym lamelom wgryzających się w nawierzchnię pokrytą śniegiem.
+ Zwiększona przyczepność na mokrej drodze i ochrona przed aquaplaningiem. Optymalny kąt nachylenia szerokich rowków pozwala usunąć jak najwięcej wody i śniegu z miejsca kontaktu opony z nawierzchnią. Gęsto rozmieszczone małe poprzeczne rowki tworzą liczne dodatkowe powierzchnie, które przecinają warstwę wody.
+ Stabilność boczna na ubitym i zrolowanymym śniegu jest zapewniona dzięki pochyłym, poprzecznym rowkom ze zoptymalizowanym kątem nachylenia.